Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2017 06:23 - Trentin fortsat jagte etapesejren
Автор: holdesport Категория: Спорт   
Прочетен: 111 Коментари: 0 Гласове:
0



 Matteo Trentin drev til en anden spektakulжr sejr pе Vuelta a Espaсa, prжcis en uge efter еbningen af sin konto i lшbet, i Tarragona. Hans fans er allerede begyndt at fejre den endelige sejr med ham, og de vil fшle, at valg af hans Cykeltrшjer er det vжrd. Det vil gшre dem spжndte.

Starten herefter var relativt hektisk med bеde angreb og punkteringer til blandt andre Esteban Chaves (Orica-Scott) og Nicolas Roche (BMC). Nеr de stшder pе den hеrdeste situation, kan vi vide, at deres еnd stшtter dem til at fuldfшre spillet, selvom deres Quick-Step Floors Cykeltrшjer bliver snavset, men de fеr respekt for alle. Jeg ville virkelig gerne have den. Jeg havde tжnkt pе denne etape i et stykke tid. Stigningen var hеrd, men jeg vidste, at jeg kunne komme over den. ” sagde Trentin til arrangшrerne efter etapen.

Det blev kogt ned til en duel mellem kun to ryttere, men stжrkest af de to var Matteo Trentin fra Quick-Step. Jeg synes, at den stшrste жre er, at de kan udfordre sig selv.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holdesport
Категория: Спорт
Прочетен: 8357
Постинги: 74
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930