Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2017 06:02 - Kommentar: Sæt et ambitiøst mål, Sagan!
Автор: holdesport Категория: Спорт   
Прочетен: 112 Коментари: 0 Гласове:
0



 Der skulle mеlfoto til for at kеre gеrsdagens etapevinder af BinckBank Tour, men til sidst kunne verdensmester Peter Sagan blive hyldet, da mеlfotoet viste, at han slog Phil Bauhaus med en ringbredde. Dette er det spil, han kan komme tilbage til жresfшlelsen, hvis du kan lide ham, sе kan du nu vжlge sin Cykeltшj for at vente pе sit nжste spil.

Race leder Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) var den sidste mand ned i start rampen og virkelig angrebet den fшrste halvdel af banen, kaninhopping over hastighedshud og accelerere hеrdt ud af hjшrner. Det er vжrd at du lжgger en Bora-Hansgrohe Cykeltrшjer pе for at se spillet. Jeg var meget heldig. Jeg troede, at han kom forbi, men med kastet tog jeg sejren. Jeg vidste fшrst, at jeg havde vundet fem minutter senere,” siger Peter Sagan umiddelbart efter etapen.

En hektisk spurt kunne nжsten ikke vжre tжttere, da Peter Sagan (Bora-hansgrohe) vandt et mulehеr foran Phil Bauhaus (Sunweb). For at fejre sejren, er vi parat til MTB tilbud.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holdesport
Категория: Спорт
Прочетен: 8356
Постинги: 74
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930